Sendmail

Jan John jr. johnjr na bobr.fjfi.cvut.cz
Středa Září 25 22:02:50 CEST 1996

Mam problem .....

	muzete mi nekdo poradit ... mam rozjetou userdb s prepisovanim
jmen. Maly priklad : honza:mailname Honza_Novak na xxx.cz
Toto krasne funguje z lokalu. Ja ovsem jedu na tomto pocitaci mailserver
pro Mercury z novelu, a to ovsem nefunguje. Nevite prosim nekdo, jak
oznamit sendmailu, ze i novell se ma chovat jako localhost ?

BTW: kdesi v sendmail.cf je definovano neco jako:
		Cwlocalhost
	kdyz pod nej napisu Cw novell.xxx.cz, tak mi sice nepouzije
userdb, ale zato mi to to Masquaruje domenu z @novell.xxx.cz na @xxx.cz.

			diky
						Johana
|	Houston, We Have a Problem,				       |
|	 				Jan John junior.	       |
|   Student at FJFI CVUT - Prague - software engeneering in economics. |
|   E-mail -               JOHNJR na linux.fjfi.cvut.cz		       |
|   PGP Key at *finger* or http://linux.fjfi.cvut.cz/~johnjr/	       |
|		Running linux on i586				       |