Sendmail

Sprava site UFCH JH sprava na jh-inst.cas.cz
Čtvrtek Září 26 10:11:50 CEST 1996

>	muzete mi nekdo poradit ... mam rozjetou userdb s prepisovanim
>jmen. Maly priklad : honza:mailname Honza_Novak na xxx.cz
>Toto krasne funguje z lokalu. Ja ovsem jedu na tomto pocitaci mailserver
>pro Mercury z novelu, a to ovsem nefunguje. Nevite prosim nekdo, jak
>oznamit sendmailu, ze i novell se ma chovat jako localhost ?
>
>BTW: kdesi v sendmail.cf je definovano neco jako:
>		Cwlocalhost
>	kdyz pod nej napisu Cw novell.xxx.cz, tak mi sice nepouzije
>userdb, ale zato mi to to Masquaruje domenu z @novell.xxx.cz na @xxx.cz.

Uprimne receno, mel jsem sveho casu stejny problem. Dokonce jsem lezl do
zdrojaku a pokusel se zjistit, za jakych okolnosti se userdb prohledava,
ale nakonec jsem to vzdal. Takze bych vlastne taky uvital, kdyby to nekomu
chodilo a dal vedet, jak na to.

Jiri Polach