ATI Xpression

Gabriel Svajko svajko na hmm.rasax.sk
Čtvrtek Září 26 11:20:59 CEST 1996

On Thu, 26 Sep 1996, Simonik Ivan wrote:

> [...]
> ATI88800GX  (1MB). Ovsem, mam problemy s akcelerovanym Xserverem
> Mach64. Cele se to ma takto:
>
> mam (zatim) monochrom VGA, ktery zvlada pouze 640x480. Ve Windowsech v
> pohode karta chodi 640x480 v 65k barve, ale Xserver zlobi. Obraz se
> protahne "nad a pod" monitor - zkratka 640x480 tam je, ale synchronizace
> je nekde mimo misu. Pokud pouziji SVGA server, nabehne to v poradku
> a obraz je na monitoru. Ani v 8bpp to neni OK. Sice bych to mohl se SVGA
> serverem vydrzet do noveho monitoru, ale stejne by me to zajimalo, kde je

Problem je v tom ze mas stary Xserver , teda 3.1.2 je sice posledny
'stabilny' ale nepozna plno novych kariet , 3.1.3 je na spadnutia , zatial
doporucuje pouzit 3.1.2G z ftp.xfree86.org , ma to aj mirror niegde v brne
myslim vid mirrorslist.

> Pro Ty, kteri do toho vidi vice nez ja, pripojuji vypis z Xserveru (ja
> jsem z toho moc nevykoukal).
>
> 				Diky vsem  Ivan

neni zac
--
Gabriel (Snowman) Svajko
E-mail : svajko na r-net.sk

** NOTE : This signature is shareware , please send $10 to autor.