Vypalovani Cd a LINUX

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Pátek Září 27 09:03:52 CEST 1996

Mate s tim nekdo zkusenosti?
Potrebuji dostat UNIX data na CD. Problem nastal v tom, ze jsou to
data "netradicni" a pri ukladani na 1GB disk s FAT 10 MB souboru zabere
116 MB kapacity disku. (Velikost bloku je totiz 32768 bytu a
velikosti mnoha souboru jsou pod 1 kb)
Dat mam 617 MB proto bych to na disk s FAT (zrejme nedostal).

Napadla mne dve reseni:

1. Naformatovat disk na LINUXu pomoci mkdosfs a zadat natvrdo velikost
   bloku 1024 Bytu. (tak do udela defaultne LINUX s etx2fs, ktery
   zminenych 617 MB ulozil na 631 MB --- to by slo)
2. Pujcit si vypalovaci mechaniku a sehnat nejaky freeware pro LINUX
   ci Solaris (taky bych nebyl takovy optimista), ktery to dokaze.

ad 1)
Nevite zda to jde? Kolik bloku je maximalne FAT-ka schopna adresovat?
Nekde jsem cetl, ze vfat zvlada max 2GB, ale nevim pri jake velikosti
bloku. (pozn. mam SCSI disky). Myslim, ze ikdyz je to o DOSu, ze by
to tu nekdo mohl vedet.

ad 2)
Muzete mi neco doporucit?

ad 3) (POZOR! moznost reklamy, radeji poslete na moji osobni adresu.)
Dela to pripadne nejaka firma v CR? Data mohu dodat nejlepe na pasce
DAT 4mm, format tar.

S diky

Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )