ADMIN: Reklamni dopisy

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pátek Září 27 23:19:43 CEST 1996

	Dobry vecer,

	asi jste take dostali reklamni dopis z Infimy ohledne
Netscapu 3.0. Je jasne, ze tyto dopisy nejsou prilis eticke.
Ja sam jsem jich dostal kolem deseti. Jak jste mozna cetli
v konferenci net, omluva ze strany Infimy byla vicemene
formalni a i po jejim odeslani Infima pokracovala v rozesilani
reklamni posty.

	Uvazoval jsem o vhodnem reseni; jednak se adresa odesilatele
dostane do .ignored pro list linux na muni.cz (a mozna i globalne
pro listserver MU), ale uvazoval jsem take o tvrdsim opatreni.
Jednim z reseni by mohlo byt zakazat pristup do tohoto diskusniho
listu vsem uzivatelum z domeny infima.cz. Je to sice jisty
druh principu kolektivni viny, ale na druhe strane ten
reklamni dopis vypadal jako akce Infimy samotne, a ne nejakeho
"neznaleho" uzivatele, jednajiciho na vlastni pest.

	Dale uvazuji o preventivnich opatrenich -- zakazani
review listu, nezverejneni linux na muni.cz v seznamu listu
listserveru MU a podobne.

	Napiste mi prosim (nejlepe osobni postou, nikoli
do konference linux), co si o tom myslite. Pokud mi to cas dovoli,
pokusim se v brzke dobe poslat summary vasich nazoru spolu
s informaci, jak budu situaci resit.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]