JDK1.0.2/linux

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Sobota Září 28 22:33:53 CEST 1996

Hi!

Jen jsem chtel vsem vasnivym Javaistum ohlasit, ze novy JDK 1.0.2/Linux je
na svete a na sunsitu k dostani.
Take konecne po velke reorganizaci je az na 4G pripojena veskera dostupna
diskova kapacita, takze je za
a) nejake volne misto (a tudiz se nebudu branit pripadnym oduvodnenym
navrhum na mirrory - alespon po nejakou dobu)
b) byly z pasek obnoveny vsechny mirrory, ktere kdy na sunsitu sidlily
(treba Online Book Initiative, etc.)
Nyni se budu snazit dat veci nejak systematicky do kupy, pokud bude cas
slouzit...

	Jakub
| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |