X-Windows na linuxu ( sezeni )

Zdenek Habala zhabala na ais.cz
Úterý Duben 1 08:48:04 CEST 1997

Nathan L. Cutler wrote:

      Zdenek> 1. Je mozne mit na jedom Linux stroji vice sezeni
      Zdenek> X-Windows ?  2. Zatim poustim x-win po prihlaseni ke
      Zdenek> stroji prikazem startx & je mozne to udelat tak, ze na
      Zdenek> nejakem treba Alt-F7-Alt-F10 na me ceka x-windows logind

      Zdenek> do x-win

  Urcite. Ja jsem to tak dokonce rozchodil. Resenim je program xdm,
  ktery umi nastartovat vic X-serveru na vice virtualnich
  terminalech. Konfigurace mi delala trochu problemu ze zacatku, ale
  pak
  to bylo OK.

Diky, vyzkousel jsem to xdm a rekl bych, ze to muze chodit, ale jevi se
mi to silne nestabilni, pokud pres xdm ( ktere jsem si doplnil do
/etc/rc.d/rc.local ) startuji pouze jednu xsession, tak to funguje
bezvadne, ale pokud jich chci startovat 2 a vice, tak se mi stane, ze na
znakovych sezenich neni nic videt jen jakesi graficke smouhy. Mozna mam
spatne konfiguraci - doplnil jsem :1 server do Xservers a jeste nejake
radky do xdm-confgi ( ty co tam jsou pro _0 jsem udelal pro _1 ).

Diky za kazdy dobry napad !

--
| Zdenek Habala         | +420 603 414 730 GSM Paegas                |