Locales a ceske razeni

Michal Choura mc na emlmac.uivt.cas.cz
Úterý Duben 1 17:13:26 CEST 1997

Dobry den,

Pres veekend jsem si hral s lokalisaci Linuxu na urovni libc -- tedy s
baliky WG15Collection a s locales p. Sauera. Vsechno se nainstalovalo bez
problemu, vypis kalendare je cesky, i chybove hlasky se pisi cesky:-), ale
nefunguje mi ceske razeni, tedy asi to nejdulezitejsi, a to ani v jednom z
baliku. Zkousel jsem cosi radit prikazem sort, ale ceske znaky to
ignoruje. Program sort jsem si pochopitalne opatril prelozeny tak, aby
akceptoval LC_* (a nebo ze by ne? je z nejakeho novejsiho redhatu). Kde
muze byt problem? Umi vubec sort radit cesky?

Diky,

				Michal Choura

|Michal Choura,             e-mail: mc na euromise.uivt.cas.cz       |
|WWW & Linux                www: http://euromise.uivt.cas.cz/     |
|Administrator                         EuroMise Center            |