Locales a ceske razeni

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Duben 1 18:51:21 CEST 1997

Hello, world!

> Pres veekend jsem si hral s lokalisaci Linuxu na urovni libc -- tedy s
> baliky WG15Collection a s locales p. Sauera. Vsechno se nainstalovalo bez
> problemu, vypis kalendare je cesky, i chybove hlasky se pisi cesky:-), ale
> nefunguje mi ceske razeni, tedy asi to nejdulezitejsi, a to ani v jednom z
> baliku. Zkousel jsem cosi radit prikazem sort, ale ceske znaky to
> ignoruje. Program sort jsem si pochopitalne opatril prelozeny tak, aby
> akceptoval LC_* (a nebo ze by ne? je z nejakeho novejsiho redhatu). Kde
> muze byt problem? Umi vubec sort radit cesky?

   Nevim, jak sort, ale v ChangeLogu od glibc 2.0.2 (alias libc 6.0) je neco
o tom, ze string comparison nekdo opravoval a ze az tam by teprve mela
poradne fungovat.

   Sam se o podobne veci take trosku hodlam pokouset (v souvislosti se zbytky
meho snazeni o funkcni ceske fonty apod.), ale v soucasne dobe na to nemam
prilis casu.

								Martin