Locales a ceske razeni

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Duben 2 12:43:03 CEST 1997

On Tue, 1 Apr 1997, Martin Mares wrote:
> [...]

  Ja jsem udelal locales do WG15Collection, je tam cela ceska abeceda a
dokonce jsem nadefinoval i CH. Bohuzel to ch nejak nefungovalo.
Zkousel jsem to s libc-5.4.17.

 Ceske WG15Collection naleznete na:

	http://www.inf.upol.cz/~michlv/ftp

Zdravi

 Vlada

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://phoenix.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *