mgetty a ppp

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Středa Duben 2 13:24:53 CEST 1997

> nainstaloval jsem si mgetty+sendfax v0.98. mgetty spoustim
> v inittab 'S2:23:respawn:/usr/sbin/mgetty -x 4 ttyS2'
> Na ttyS2 mam modem, kterym take volam pomoci 'ppp' na server.
> mgetty ovsem ma ttyS2 resp. cua2 zamknuty, takze ppp se na modem nedostane.
> Zatim to resim killnutim mgetty tesne pred ppp, ale to neni prilis
> hezke, nebot mgetty se cyklicky startuje :-(
>
> Ma nekdo nejakou ideu, jak provozovat mgetty a ppp soucasne?

Dobry den,
delam ted neco podobneho. Nepouzivam RedHat a tudiz
nepouzivam RPM, ale kompiluji si primo z .tar.gz.

Co je treba udelat:

1) Zajistit vytvareni lockfile na spravnem miste, tj.
   pred kompilaci je NUTNE upravit policy.h tak, aby lockfile
   byl nastaven tak, aby se na to same misto
   koukal  pppd i minicom i mgetty.
   U me na slackware jsem nastavil
   v policy.h radek 194 takto
#define LOCK "/usr/spool/uucp/LCK..%s"
   Upravime Makefile a  muzeme mgetty kompilovat.

   Zda je to u pripadneho RPM v poradku zjistime, tj.
   kde kdo hleda lockfile zjistite napr. takto:

    strings /usr/sbin/pppd-2.2 | grep  LCK
    strings /usr/bin/mgetty    | grep LCK

   a obe prikazove radky radky by mely ukazat cestu k temuz mistu.

2) V zadnem pripade NEPOUZIVAME zarizeni /dev/cua#,
   ale UZIVAME /dev/ttyS#, kde # je cislo.
   A take radeji uplne smazeme symlink /dev/modem pripadne jej
   presmerujeme na /dev/ttyS#.
   Napr. ja uzivam interni modem na COM2:
   proto vzdy ( v pppd, minicomu i mgetty) uziji /dev/ttyS1.

S pozdravem
		Michal Kocer