mgetty a ppp

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Duben 2 20:54:01 CEST 1997

>     strings /usr/sbin/pppd-2.2 | grep  LCK
>     strings /usr/bin/mgetty    | grep LCK
>
>    a obe prikazove radky radky by mely ukazat cestu k temuz mistu.

To ukazuji i u rpm distribuce z RedHat4.0.

> 2) V zadnem pripade NEPOUZIVAME zarizeni /dev/cua#,
>    ale UZIVAME /dev/ttyS#, kde # je cislo.
>    A take radeji uplne smazeme symlink /dev/modem pripadne jej
>    presmerujeme na /dev/ttyS#.
>    Napr. ja uzivam interni modem na COM2:
>    proto vzdy ( v pppd, minicomu i mgetty) uziji /dev/ttyS1.

Diky, pomohlo to.
Zjistil jsem, ze pokud vsechny programy (u mne mgetty, sendfax ,ppp)
maji nastaveny stejny port (tj. bud ttyS2 nebo cua2) tak se zamykanim
nejsou problemy. Ty nestanou, pokud nektery z programu ma ttyS2 a jiny cua2.

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group