PS2 mouse v X pod Monkey

Marek Picka XPICKAM na hwlab.felk.cvut.cz
Pátek Duben 4 08:49:43 CEST 1997

> Date sent:      Fri, 4 Apr 1997 08:34:27 +0200 (MEST)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           "Karel Svejda" <ux na ecb.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        PS2 mouse v X pod Monkey

>   Subject nefunguje.
>
>   V ramci reklamni kampane na podporu Linuxu jsem u vsech
>   mych znamych Win fanousku instaloval Monkey (super|).
>
>   Na vsech PC to bylo OK, az na jedno. To se lisi tim, ze ma PS2
>   mouse. Po startx se ukazovatko nehybe.
>
>   Prosim o tip kudy dal.

Neznam presne Monkey Linux, ale pravdepodobne to bude zpusobeno
jednou z techto veci (nebo vsemi):

  1) jadro neni zkompilovano s podporou pro PS/2 mys. (reseni --
     nove zkompilovat jadro (najit volbu bus mouse, a potom PS/2
     mouse)
 2)  gpm nema nastavenou ps/2 mys (myslim ze je to prikaz gpm -t
     ps2, vice man gpm)
 2)  v XF86config neni nastaveno, ze X-ka maji pouzivat PS/2 mysku.
     (vice man XF86cnfig)

 Jen pro zajimavost, na svem pocitaci mam nastaveno, ze gpm i X-ka
mohou pouzuvat obe mysi najednou.
  Jeste jedno male upozorneni, PS/2 mys je typu bus-mouse, tedy musi
byt pripojena k pocitaci uz pri startu, jinak jsou s detekci
problemy. (ale problemy jsou i tak, obcas se mys nenadetekuje --
osvedcilo se me s mysi pri startu linuxu pohybovat, potom se
nadetekuje)

                            Linuxu zdar!
                               Marek Picka

-------