PS2 mouse v X pod Monkey

Zdenek Havelka pvt.zdenek na brn.pvtnet.cz
Sobota Duben 5 22:12:12 CEST 1997

Karel Svejda wrote:

>   Subject nefunguje.
>
>   V ramci reklamni kampane na podporu Linuxu jsem u vsech
>   mych znamych Win fanousku instaloval Monkey (super|).
>
>   Na vsech PC to bylo OK, az na jedno. To se lisi tim, ze ma PS2
>   mouse. Po startx se ukazovatko nehybe.
>
>   Prosim o tip kudy dal.

V jadre sice neni podpora pro PS/2 mysaka, nicmene je tam (v distribuci
monkey) za tim ucelem modul "psaux".

Staci provest nasledujici:

do /etc/rc.d/rc.local pridat na konec radek:

insmod psaux

a pak upravit spusteni gpm z puvodniho na :

gpm -t ps2

pak provest nasledujici:

smazat /dev/mouse, a vytvorit znovu takto :

ln -s /dev/psaux /dev/mouse

prepsat v /etc/XF86Config v sekci "Pointer" polozku Protocol na

Protocol "PS/2"

a to by melo byt vse. Sam monkey s PS/2 mysi pouzivam.

--
mail: pvt.zdenek na brn.pvtnet.cz