uuencode malfunction

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Duben 4 11:17:43 CEST 1997

> Skusam sa nad tym zamysliet a prichadzam k zaveru ze napriklad :
>
> Nie kazdy vie po anglicky natolko aby mohol vsetkemu porozumiet

Manualove stranky jsou psany celkem jasnou anglictinou, takze mohou
byt i dobrym procvicenim znalosti. Jinak doporucuji

	http://www.fce.vutbr.cz/public/invrt/slovnik.html

> V mojej instalacii linuxu napriklad uuencode manual nie je

To je fakt smutne. Mozna by bylo dobre si tu manovou stranku
nainstalovat. V Meta-FAQ teto konference mimo jine stoji:

	Pred polozenim dotazu nejprve vyzkousejte vsechny zpusoby, jak
	problem vyresit vlastnimi silami. Pusobi trapne, kladete-li
	dotaz, ktery lze vyresit po nahlednuti na prvnich nekolik radku
	prislusneho README nebo manualove stranky.

Tahle konference neni bezplatna hotline. Je minimalne veci slusnosti
vyvinout pred polozeni dotazu aspon nejakou iniciativu.

Mch., zmente si svou odesilaci adresu.

                   I can take or leave it if I please