xv save prikaz

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Duben 7 12:13:15 CEST 1997

Prosim zkusenejsi o pomoc s xv.
zjistil jsem, ze kdyz do nej natahnu velky obraz, prizpusobi si rozliseni
a barevnou skalu displeji - pak to vyhladi a nakresli.
A kdyz acnu volat color editor,ci crop a zoom, meni obrazky podle toho (na
displeji).
ALE kdyz dam save, ulozi mi ty modifikopvane - z dipleje (tj. i meni
velikost ukladaneho sninmku, (popr je velky v rozliseni displeje).
Ja chci ale ukladat puvodni velky snimek jenom v jinem formatu - tj. chci
konverzi formatu. Popr kdyz chci tisknout, dostanu jen 75dpi a ne vice(tj,
zas ten displej ).
Asi neco chapu spatne ale jak tedy pracovat s puvodnim obrazem ?
Ani po precteni obriho manualu k xv nejsem nejak moudry. - i kdyz blbe se
to prex ghostview cte - treba jsem neco prehledl.
Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   4752055            *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *