xv save prikaz

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Duben 7 12:40:59 CEST 1997

> Date: Mon, 7 Apr 1997 12:14:36 +0200 (MEST)
> From: Petr Skoda <skoda na sunstel.asu.cas.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: xv save prikaz

> ALE kdyz dam save, ulozi mi ty modifikopvane - z dipleje (tj. i meni
> velikost ukladaneho sninmku, (popr je velky v rozliseni displeje).
> Ja chci ale ukladat puvodni velky snimek jenom v jinem formatu -
> tj. chci konverzi formatu. Popr kdyz chci tisknout, dostanu jen
> 75dpi a ne vice(tj, zas ten displej ).
>
> Asi neco chapu spatne ale jak tedy pracovat s puvodnim obrazem ?

Pokud je obraz vetsi, nez obrazovka, neda se. Bohuzel. Pokud vam jde jen
o konverzi formatu, existuje treba NetPBM, jez pracuje z commandline,
i libtiff/libjpeg je dodavana s nejakymi priklady.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria