Samba a "Pruzkumnik W95"

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Duben 14 08:42:24 CEST 1997

> Ano, to je presne ono. Po spravne konfiguraci je vse OK.

Mohl byste poslat tu spravnou konfiguraci pro W95CZ (tedy cp1250),
sam jsem to zkousel nastavit, ale asi jsem nepochopil princip.
Proste hodiny pokusu a stale mi to nefunguje.

Moc diky za touzebne ocekavanou "zasilku".

Pavel
  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe