Samba a "Pruzkumnik W95"

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Pondělí Duben 14 10:38:17 CEST 1997

According to Pavel Lisy:

> Mohl byste poslat tu spravnou konfiguraci pro W95CZ (tedy cp1250),
> sam jsem to zkousel nastavit, ale asi jsem nepochopil princip.
> Proste hodiny pokusu a stale mi to nefunguje.
>
> Moc diky za touzebne ocekavanou "zasilku".

V man k smb.conf se doporucuje program validchars s adresare
examples v distribuci samba. Nemuzu nez souhlasit, jde o DOS program,
ktery se pusti na FS ve Windows a sam pozna, ktery znaky jsou valid
(spravne/povolene). Vam pak jen zustane pridat radku z vystupu
programu do smb.conf.

Petr