K cemu slouzi /boot/map a /boot/System.map

fadl na czn.cz fadl na czn.cz
Pondělí Duben 14 10:04:48 CEST 1997

Dobry den,

chtel bych se zeptat, k cemu slouzi soubory /boot/map
/boot/System.map.

Neni mi jasne jak si jednoduse pripravit prostredi
napr. /etc/lilo.conf tak abych mohl jednoduse kompilovat
nova jadra a mohl v pripade nezdaru pouzit stare konfigurace.

Mam RH 4.0  a vetsinou postupuji takto

cd /usr/src/linux
make menuconfig
make dep; make clean
make zImage	--> vyrobi /usr/src/linux/arc/i386/boot/zImage

kdyz nastavim do Makefile v /usr/src/linux INSTALL_PATH=/boot
a pak dam
make install

prejmenuji se /boot/System.map a /boot/vmlinuz na .old
A zImage se nakopiruje do /boot/vmlinuz. Ale kdo a jak
vyrabi /boot/map a /boot/System.map
A jak si pripravit prostredi, abych neprisel o moznost
bootovat starsi kerenly ?

A doplnujici otazka, jak se meni vyznam techto souboru v pripade
ze si vypnu podporu modulu a vsechno co potrebuji si dam
do kernelu primo. Obcas se mi stava ze pri startu si cosi
stezuje na

	Cannot find kernel symbols ...

Dekuji za kazdou radu / tip na dalsi studium

Michal