K cemu slouzi /boot/map a /boot/System.map

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Pondělí Duben 14 09:57:11 CEST 1997

On Mon, 14 Apr 1997 fadl na czn.cz wrote:

> chtel bych se zeptat, k cemu slouzi soubory /boot/map
> /boot/System.map.

Jsou v tom nejake dalsi informace o jadre. Pouziva to napr. LILO.

> Neni mi jasne jak si jednoduse pripravit prostredi
> napr. /etc/lilo.conf tak abych mohl jednoduse kompilovat
> nova jadra a mohl v pripade nezdaru pouzit stare konfigurace.

Pokud pouzivate lilo, tak si zkuste /etc/lilo.conf upravit na neco podobneho:
# Hlavicka - nechte stejnou
delay=30
# pro nove jadro - LINUX
image=/vmlinuz
label=Linux
root=/dev/hdc3 # dejte svou vlastni root
read-only      # pro e2fs, pro UMSDOS se to tam NEDAVA

# pro stare jadro - OLD
image=/vmlinuz.old
label=OLD
root=/dev/hdc3 # nechte jako obvykle
read-only      # zase stejne

# konec /etc/lilo.conf

> cd /usr/src/linux
> make menuconfig
> make dep; make clean
> make zImage	--> vyrobi /usr/src/linux/arc/i386/boot/zImage

Pokud pouzivate LILO, tak dejte misto make zImage radsi make zlilo - to
vytvori primo /vmlinuz a navic spusti liloconfig z volbou reinstalovat
podle aktualniho /etc/lilo.conf; myslim, ze navic i puvodni jadro
prejmenuje na /vmlinuz.old

Dale, co se tyce modulu - pokud mate novejsi jadro, tak primo v nem
musite mit podporu pro root fs (zatim se nemuzou dohravat moduly) a pro
elf binarky- zase pro dohrani kerneld

					Radim HABALA
                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |