mail adresa pro skupoinu

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Duben 14 13:15:28 CEST 1997

> Zdravim
>
> Mam udelanou skupinu www , ktera ma pravo editovat /home/httpd/
> chtelbych  nastavit ( nevim co ) tak aby se mohlo mailovat na
> web na penguin.vscht.cz a dostali to vsichni kdo patri do teto skupiny
> stejne tak kdo je ve skupine users , tak abych mohl psat
> users na penguin.vscht.cz a dostali to vsichni. Je to jenom
> o tam ja nakonfigurovat sendmail , a nebo to chce jeste neco
> dalsiho.

Dobra rada nad zlato a tedy: coz takhle editovat sendmail a poslat
postu na skript, ktery by se podival do grupackyho souboru, z nej si
vygrepoval to co potrebuje a pak to rozeslal uzivatelum, ktery vygrepoval.
Jednodussi by asi bylo, aby se do zadnyho souboru nedival a pokud se to
kazdych 5 minut nemeni jen rozeslat dopis, ktery chodi na adresu
webaci na bla.bla.cz do prislusnych mailboxu.

>  Diky za radu Petr Blaha

Neni zac ;-)

       Ondra