unresolved symbols in modules

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Duben 14 14:11:57 CEST 1997

Ahoj vsichni !
	mam takovy problemek, kdyz jsem prelozil novy jadro 2.0.30,
samozrejme ze jsem vyhodil vsechny site, zbytecny podpory FILESYSTEMS a
tak, a nastavil jsem modulovou podporu pro PS2 mys, atd.
Pro uplnost dodavam, ze mam SARAH linux (REDHAT 3xxx).

1)vesele jsem pak prebootoval PC a pak mi to zahlasilo pri/po startu
kernelu cituji >> Searching module dependecies : unresolved symbols in
module /lib/modules/2.0.30/misc/psaux.o

2) pak to samy v /lib/modules/default/misc/iBCS (k cemu to iBCS tam je)

3) po spusteni syslogd hlasi modprobe : can't locate module net-pf-2, dle
nazvy bych to hadal na neco k siti, ale ja kompletne celou sit pri
kompilaci zrusil ???

4) v minuly verzi jadra bylo v adresari /lib/modules/2.0.28/ soubor
modules.dep. Tenhle soubor se musi nejak explicitne vytvorit, nebo se o
to postara make modules_install (ptam se proto, ze se o to nepostaral)

	a to je snad vsechno, (taady taada daa ...)
							Pizi

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"    pizl na talk.af.czu.cz      "