PNP modem

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Pondělí Duben 14 16:33:44 CEST 1997

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat jestli by mi nekdo z vas nepomohl s rozbehnutim
> PNP modemu od Supry. Neco uz jsem si cetl na Redhatu a docela rad bych pouzil
> utilitu ktera udajne bezi i bez podpory PNP v kernelu.
> Dekuji za spolupraci Honza

Idealni je, kdyz mas PNP Bios, ktery si kartu sam najde a priradi ji port.
Jinak musis pustit nejaky PNP manager. Nevim jestli je pod Linuxem, ale v
manualu doporucujou delat tohle: Pustit PNP manager pod DOSem, udelat SOFT
RESET (CTRL ALT DEL) a nabootovat do Linuxu, ktery ten nakonfigurovany COM
normalne uvidi. Po HARD RESETU se nastaveni karty strati...
Je to lahudka ;-|
                                          Hodne uspechu preje Pavouk