PNP modem

Lubos Bohm bohm na rak.radio.cz
Pondělí Duben 14 17:10:55 CEST 1997

> Idealni je, kdyz mas PNP Bios, ktery si kartu sam najde a priradi ji port.
> Jinak musis pustit nejaky PNP manager. Nevim jestli je pod Linuxem, ale v
> manualu doporucujou delat tohle: Pustit PNP manager pod DOSem, udelat SOFT
> RESET (CTRL ALT DEL) a nabootovat do Linuxu, ktery ten nakonfigurovany COM
> normalne uvidi. Po HARD RESETU se nastaveni karty strati...
> Je to lahudka ;-|
>                                           Hodne uspechu preje Pavouk

Jam mam interni Supra PnP. Nez jsem mel PnP bios, tak jsem bootoval loadlinem s
tim, ze pred tim jsem kartu inicioval utilitou k tomu urcenou (nazev jsem
zapomel). Pak jeste pod linuxem byl nutny setserial.

Ted s PnP biosem musim ale stale pouzivat setserial, tak abych modem povesil
na interupt ktery karta chce, jinak to nechodi.

Doporucuji nastudovat Serial_HOWTO a "man setserial"

Pokud budou problemy, muzem pokracovat i soukrome.

Lubos

P.S. Promin strucnost, toto je principelni reseni, jak na to.