PNP modem + neberte PnP

JAN KYBIC KYBIC na ttt-202.ttt.bme.hu
Pondělí Duben 14 18:40:48 CEST 1997

> chtel bych se zeptat jestli by mi nekdo z vas nepomohl s rozbehnutim
> PNP modemu od Supry. Neco uz jsem si cetl na Redhatu a docela rad bych pouzil
> utilitu ktera udajne bezi i bez podpory PNP v kernelu.
Existuji isapnp tools, ktere skutecne bezi i bez podpory v jadre. URL
nevim, ale nasel jsem na ne odkaz v dokumentaci jadra, takze neco jako
find /usr/src/linux/Documentation -exec grep PnP {} \; -print
by to snad naslo. (Nemam tu ted Linux.)

isapnp tools delaji celkem spolehlive to, co umi, t.j. implementuji
nastavovani ruznych parametru karet dle publikovane PnP specifikace.
Problem je v tom, ze mnoho karet vyzaduje jeste navic nejakou
nestandardni inicializaci, ba dokonce mnohe, typicky modemy,
vyuzivaji pomoci ovladace behem cinnosti nejakym
specifickym zpusobem hostitelsky procesor. Takovy ovladac ovsem pro
Linux vetsinou vyrobce nedodava.

Takze pokud si nejste 100% jisti, ze vase karta chce skutecne jenom
PnP a nic navic, neberte ji! Pod Windows chodit bude, mozna i pod
DOSem, ale pod Linuxem se vam to podarit nemusi. Ja uz jsem se takhle
napalil dvakrat.

Honza
Jan Kybic (xkybic na sun.felk.cvut.cz) http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic