PNP modem

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Duben 16 13:32:15 CEST 1997

Dostal jsi několik chytrých rad, ale žádná to neřešila čistě na úrovni Linuxu - přitom je to zcela jednoduché: sežeň si isapnptools (sunsite a mirrory) - jsou tam dvě utility - jedna zjistí ISA PnP karty a vypíše možné konfigurace. Tohle si zapíšeš do konfiguračního souboru (/etc/isapnp.conf nebo taknějak podobně) a vybereš si z toho konfiguraci, která ti vyhovuje, tu povolíš. A druhou utilitu zařadíš do startup scriptu (/etc/rc.d/rc...) a ta ti vždy při bootu nakonfiguruje ISA PnP karty podle tvé zvolené konfigurace. Takže žádná automatika, nic takového, že si to vybere parametry, jaké se tomu hodí do krámu podle momentální konstelace hvězd, ale pěkně napevno ručně předkonfigurováno ...

--
Ing. Zdeněk Prchal
VT Data, a.s.

Honza <honza na a1.fido.cz> píše v článku <199704141435.QAA17654 na bbs.fido.cz>?