unresolved symbols in modules

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Úterý Duben 15 07:52:19 CEST 1997

On Mon, 14 Apr 1997, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

> Ahoj vsichni !
> 1)vesele jsem pak prebootoval PC a pak mi to zahlasilo pri/po startu
> kernelu cituji >> Searching module dependecies : unresolved symbols in
> module /lib/modules/2.0.30/misc/psaux.o
>
> 2) pak to samy v /lib/modules/default/misc/iBCS (k cemu to iBCS tam je)

Hm, to je TUSIM (nevim jiste) hlaska, ze tento modul na necem zavisi, co
jeste neni v pameti, pripadne to zatim neni prelozene.

> 3) po spusteni syslogd hlasi modprobe : can't locate module net-pf-2, dle
> nazvy bych to hadal na neco k siti, ale ja kompletne celou sit pri
> kompilaci zrusil ???

Jo, ale moduly by se rady natahovaly. V souboru /etc/conf.modules dejte
alias net-pf-2 off
tim se zakaze natahovani daneho modulu. Co se tyce te prvni veci, tusim
ze to zavisi na necem z character devices, mozna nejak na serial - nevim...

> to postara make modules_install (ptam se proto, ze se o to nepostaral)

Tusim ze ho vytvari make modules - coz bych vam doporucil zkusit (make
modules ; make modules_install).

                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |