Meta-FAQ: QP x 8bitu

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Duben 16 09:39:52 CEST 1997

On Wed, 16 Apr 1997, Milan Zamazal wrote:

>     JD: Tiez si myslim, ze tu ide skor o informacnu hodnotu, ako o
>     JD: dokonalu gramatiku.
>
> Vyborn, shodnm s na tom, z budm vynchavat `'.  Nztraci to o nic vic
> informac nz odstranni akcntu a ustrim tak misto na disku.  Vubc s
> divim, z otazka spotrby diskoveho prostoru pri pouzivani QP jst nbyla
> nadhozna.
>
> Jeno, mohl bys prosim do pravidel konference pridat bod, ze se
> doporucuje psat prispevky ve stylu tesnopisu?
>
> Milan Zamazal

Neviem, asi uz nechapem o co ti ide. Zacinam mat dojem, ze sa to zmenilo z
povodnej diskusie na nejaku divnu vojnu. Ak ma zmysel v nej pokracovat, asi
by bolo lepsie, mimo konferecie.

				jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones