Meta-FAQ: QP x 8bitu

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Duben 16 09:08:48 CEST 1997

Zda se, ze debata se zvrhla v souboj mezi Yenyou a Pdm :-), takze aby se
necitili osamoceni prichazim i ja se svou troskou:

1) jsem pro pouzivani cestiny s akcenty (jako Pdm)
2) nesnasim QP :-)                      (jako Yenya)

>    JK: 	Jeden z duvodu je treba archiv konference (pokud uz
>    JK: nestaci duvody, ktere jsem uvadel).

Tomuhle se rika argument klackem Yenyo (archiv to samozrejme zvladne).

>    MZ: Jeno, mohl bys prosim do pravidel konference pridat bod, ze se
>    MZ: doporucuje psat prispevky ve stylu tesnopisu?

Tohle ti asi Milane neprojde (ja neumim tesnopis).

Doufam, ze se nenechate mou rozpolcenou osobnosti znechutit a dal budete
bojovat za svou pravdu, alespon stejnymi kalibry jako doposud.

BTW co takhle udelat mensi pruzkum pouzivanych mail/news readeru a zjistit
zda je to opravdu takovy zasadni problem; pripadne druha verze --- poslat
dopis psany cesky (+ s _ascii_prekladem_) s vyzvou at se ozvou ti, kteri tu
cestinu nerozlustili?
(A hned budem vedet kolika lidi to _nema_ jak precist a stoji-li za to kvuli
nim tady takhle blbnout.)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael