Czech HOWTO 0.1

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Duben 16 12:44:09 CEST 1997

On Tue, 15 Apr 1997, Milan Zamazal wrote:

> Date: Tue, 15 Apr 1997 20:05:45 +0200 (MEST)
> From: Milan Zamazal <pdm na fi.muni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Czech HOWTO 0.1

... a dal uz nic newrote, protoze se mi nejak nedari precist nektere
dopisy od  M. Zamazala, a to ty, ktere jsou "multipart". Samozrejme,
starym elmem to prectu jako surovinu, ale PINE na HP-UX i na M$-Windoze
rika "Error: Unable to access body part 1" a nic neukaze.

 Ma nekdo podobnou zkusenost?
                                  Bohumil Chalupa, KFK MFF UK Praha
                                  bochal na met.mff.cuni.cz