Czech HOWTO 0.1

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Středa Duben 16 12:53:01 CEST 1997

On Wed, 16 Apr 1997, Bohumil Chalupa wrote:
> starym elmem to prectu jako surovinu, ale PINE na HP-UX i na M$-Windoze
> rika "Error: Unable to access body part 1" a nic neukaze.
>
>  Ma nekdo podobnou zkusenost?

Bohuzel. Vcerejsi mail od pana Zamazala obsahujici HOWTO (asi) nebyl pod
pine ke cteni. Pine ukazoval, ze mail je 35kB velky, ale jinak mi poprve v
zivote spadl a vyhodil core. Mam nainstalovanou cestinu a ceske maily ctu
celkem normalne (az na maily jednoho nadsence z konference cstex, ktery
pouziva barevne escape sekvence v signature a totalne mi 'rozladi' barvy).

			S pozdravem

Ivan Simonik, Technical support
INEC s.r.o.                           PHONE: +42-5-45222828 kl.251
Internet centrum Brno                 FAX  : +42-5-45223732
Dusikova 3                            E-MAIL: Ivan.Simonik na brno.inec.cz
638 00 BRNO
Czech Republic