Problemy s casem v LAST

Klaus Jaroslav XKLAUSJ na vision.felk.cvut.cz
Středa Duben 16 13:12:04 CEST 1997

> Prosim, poradte mi, na jednom linuxu se najednou zblaznil casovy udaj.
>
> 3 LOGIN Thu Jan 1 01:00 still logged in
> c3 Thu Jan 1 01:00 still logged in
> 3 Thu Jan 1 01:00 still logged in
> 3 root Thu Jan 1 01:00 still logged in
> vtr tty3 Thu Apr 10 14:38 - 14:38 (00:00)
> vtr tty2 Thu Apr 10 14:33 - 14:38 (00:05)
>
> V cem by mohl byt problem? Nebo ze by byl problem ve mne ;-|
>                                                                Pavouk

Tak tohle mi delala beta verze BSDcka. Ptal jsem se na to v News a
nekdo mi odpovedel, ze by to mohlo byt zpusobeno nekompatibilitou
(ceho s cim to uz nevim). Kdyz jsem to pozoroval, tak to vypadalo, ze
to u me dalal napr. xterm s parametrem loginu (neco jako -l ...
omlouvam se za nepresnosti) a to jeste snad jen nekdy - uz nevim. Po
upgrade na RELEASE je to uz OK.
--
Jarda Klaus