Zalohovani na pasky

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Středa Duben 16 13:31:12 CEST 1997

Simonik Ivan wrote:

> Prosim siroky linuxovsky zastup o sdeleni zkusenosti pri zalohovani na
> pasku. Nejde mi o popis jake prikazy, ale ktere mechaniky se bezproblemove
> instaluji a provozuji pod linuxem. Jedna se o 'klasicke' zalohovani - tedy

Zkousel jsem rozchodit externi streamer Jumbo 120 MB, ktery je pripojen
pres vlastni radic nebo jako floppy, ale nepodarilo se. Sice by
podle ftape-howto mel chdit, ale nejak si nerozumi ftape s radicem.
Hlasi to neco jako " waiting for interrupt after controller reset" ...
a pak "error - nested call" uz pri inicializaci radice.

Nefunguje nekomu konkretne streamer Jumbo (120) s linuxem ?

Zdravi Pavel.

--
Pavel Kasparek
mailto:kasparek na brailcom.cz