Stop the flames: Czech HOWTO 0.1 znovu

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Středa Duben 16 16:23:58 CEST 1997

Milan Zamazal wrote:
> Omlouvam se vsem, kteri nerozkodovali mnou postovane Czech HOWTO.
>
> HOWTO bylo ve formatu uuencode, nebot jsem myslel, ze s nim bude mene
> potizi, nez s base64.  Patrne jsem se mylil, a proto HOWTO postuji
> znovu, tentokrat normalne v base64.
>
> Prosim o sdeleni:
> - zda existuje nekdo, kdo neprecte base64
> - zda byl v pripade uuencode problem zpusoben MIME hlavickami (tj. bez
>   nich vam uudecode funguje)
> - jaky format pro priste preferujete.
Hmmm, tedka to precist slo, ALE!
Proc se v dokumentu objevuje tohle:

6^H6.^H.2^H2.^H.  Č^HČe^Hes^Hsk^Hké^Hé t^Htř^Hří^Híd^Hdě^Hěn^Hní^Hí

prelozil jsem si to jako
6.2. Ceske trideni (s hacky, samozrejme), ale dalo to dost prace...

> Milan Zamazal

> This article was converted to ASCII according to the policy of this
> newsgroup.  I hate that policy but I think this article should be
> posted to this newsgroup anyway.

[Attachment, skipping...]

a pak tady byly jeste dve prazdne casti, proc?

Ja osobne preferuji sestupne 7bit, 8bit, cokoliv jineho, ..., QP.
Nicmene radeji QP nez ve formatu M$ Word 7.0

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+