Stop the flames: Czech HOWTO 0.1 znovu

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Středa Duben 16 16:49:22 CEST 1997

    DK: Hmmm, tedka to precist slo, ALE!  Proc se v dokumentu objevuje
    DK: tohle:

    DK: 6^H6.^H.2^H2.^H.  C^HCe^Hes^Hsk^Hke^He
    DK: t^Htr^Hri^Hid^Hde^Hen^Hni^Hi

Protoze to tak produkuje sgml2txt.  Nemam cas se Linuxdoc SGML
zabyvat, ale tvuj kolega ve vedlejsi kancelari s tim mozna casem neco
udela.

    DK: prelozil jsem si to jako 6.2. Ceske trideni (s hacky,
    DK: samozrejme), ale dalo to dost prace...

Kdyby nekdy lidi ty me prispevky cetli, kdyz uz je konvertuji do
ASCII.  Doporucoval jsem pouzit `most' ci neco podobneho (`less',
tvrdaci `more').

    DK: Ja osobne preferuji sestupne 7bit, 8bit, cokoliv jineho, ...,
    DK: QP.  Nicmene radeji QP nez ve formatu M$ Word 7.0

Co treba tak sprezky?  7-bitove, citelne i bez ceskych fontu, na
architektuze nezavisle, pri vhodne volbe standardu jednoznacne
konvertovatelne do cestiny...

Milan Zamazal

--
This article was converted to ASCII according to the policy of this
newsgroup.  I hate that policy but I think this article should be