Czech HOWTO 0.1

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 17 13:33:12 CEST 1997

On 16 Apr 1997 22:10:03 +0200, Michal Kocer <kocer na ipex.cz> wrote:

>Ano mam stejnou zkusenost.
>Proto jsem namisto pine spustil stary dobry
>mailx(1), a mail jsem si ulozil do souboru (s <cislo_mail> <soubor>)
>pustil na nej uudecode(1) (uudecode <soubor>)
>a mel jsem Czech HOWTO... jak jednoduche.
>
>Az do vcerejska jsem si myslel, ze pine umi vsechno ;) asi prejdu na
>emacs.
>
>Zdravi a panu M. Zamazalovi za HOWTOs dekuje (mysleno neironicky)
>					Michal Kocer

Pine umi to co chcete, jen vedet jak na to. :-) Ulozit mail do souboru umi
klavesou E (Export). Navic pokud je v setupu povolene spousteni externich
filtru (enable-unix-pipe-cmd) tak jde rovnou zmacknout | a napsat uudecode.
Vyplivne to vysledny soubor do domovskho adresare.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>