Czech HOWTO 0.1

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Středa Duben 16 22:05:43 CEST 1997

> .. a dal uz nic newrote, protoze se mi nejak nedari precist nektere
> dopisy od  M. Zamazala, a to ty, ktere jsou "multipart". Samozrejme,
> starym elmem to prectu jako surovinu, ale PINE na HP-UX i na M$-Windoze
> rika "Error: Unable to access body part 1" a nic neukaze.
>
>  Ma nekdo podobnou zkusenost?
>                                   Bohumil Chalupa, KFK MFF UK Praha
>                                   bochal na met.mff.cuni.cz

Ano mam stejnou zkusenost.
Proto jsem namisto pine spustil stary dobry
mailx(1), a mail jsem si ulozil do souboru (s <cislo_mail> <soubor>)
pustil na nej uudecode(1) (uudecode <soubor>)
a mel jsem Czech HOWTO... jak jednoduche.

Az do vcerejska jsem si myslel, ze pine umi vsechno ;) asi prejdu na
emacs.

Zdravi a panu M. Zamazalovi za HOWTOs dekuje (mysleno neironicky)
					Michal Kocer