rychly modem

JAN KYBIC KYBIC na ttt-202.ttt.bme.hu
Pátek Duben 18 10:47:09 CEST 1997

>  mam problem s rychlosti modemu kdyz se pripojim
> pres PPP na linux at jiz z linuxu, ci (W3.11, W95, WNT4.0) tak se mi
> nepodari spojit rychleji nezli 9600. zkousel jsem se pripojovat jak SHIT
> modemy za par stovek, tak i Motorolu 33.6, GVC Supra 33.6, pouzivam

PPP by s tim nemelo souviset. Nebo se to jinak (pres Kermit) podari?
Jedine co me napada je, ze v /etc/inittab, nebo odkud spoustis getty
je nastaveny nejaky spatny parametr. Muzes zkusit jestli spojeni
seriovy port<->modem jede na plnou rychlost, ale to predpokladam, ze
asi ano. Pak uz musi byt problem v nastaveni konkretnich modemu, zkus
se podivat do manualu a nastav natvrdo (mozna AT&N ?) vyssi rychlost
a uvidis, co se stane.

Jinak me pri spojeni dvou Linuxu seriovym kabelem to jede v pohode na
plnou rychlost seriovych portu, t.j. 112kB. Pri spojeni pres modemy
jsem se dostal na 14k4, rychlejsi modem jsem bohuzel nemel.

Honza

Jan Kybic (xkybic na sun.felk.cvut.cz) http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic