rychly modem

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Pátek Duben 18 10:51:29 CEST 1997

No mozna by to mohlo byt, ze mate na seriovem portu nastavenou rychlost
9600. Dalsi velmi realna moznost je ta, ze vam TELECOM namontoval z duvodu
nedostatku dratu PCMku na vasi (nebo protejsi) linku.
Takova ta, ktera dela z jednoho paru 4 linky prenese maximalne prave tech
9600.

Jinak v /etc/inittab by melo byt neco jako toto:

 d1:12345:respawn:/sbin/agetty -mt60 38400 ttyS0 vt100

Co se tyce tech portosvabu, tak 16550A vam bude chodit 115200.
Pokud mate 16450, tak tam dejte 38400, bude to chodit, ale mozna obcas se
ztrati jeden znak...
Jinak ta rychlost na serialu by mela byt vzdy rychlejsi (nejlepe 4x) nez
rychlost mezi modemy.
                                                            Pavouk