Virtualny postovy server

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Duben 18 14:50:39 CEST 1997

On 18 Apr 1997 13:57:45 +0200, lubr <lubr na regionet.cz> wrote:

>Do /etc/aliases ne, ale jde pridat podpora pro virtusertable,
>kde to funguje presne takhle, navic je treba mozno presmerovat
>celou domenu do jednoho mailboxu, ktery si uzivatel stahne
>a rozdistribuuje napr. fetchpopem.
>
>Vic je v dokumentaci pro sendmail (tohle je z verze 8.8.5).
>
>Ludek Brukner

Tak to nasmerovani mailu pro celou domenu do jednoho mailboxu, stazeni jinam
a rozdistribuovani mne hodne zajima. Vubec se mi kvuli tomu totiz nechce
instalovat UUCP jak mi uz par lidi radilo. Mohl byste me nasmerovat kde
presne se to v te dokumentaci najde? Ja jsem hledal spatne a nenasel jsem to.

Diky.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>