Virtualny postovy server

lubr lubr na hardy.regionet.cz
Pátek Duben 18 16:00:30 CEST 1997

> Tak to nasmerovani mailu pro celou domenu do jednoho mailboxu, stazeni jinam
> a rozdistribuovani mne hodne zajima. Vubec se mi kvuli tomu totiz nechce
> instalovat UUCP jak mi uz par lidi radilo. Mohl byste me nasmerovat kde
> presne se to v te dokumentaci najde? Ja jsem hledal spatne a nenasel jsem to.
>
> Diky.
>

>                                                   Leos Bitto
>                                            <bitto na kolej.mff.cuni.cz>

To je to, co nevim ;-( Vytiskl jsem si vsechny guidy v /usr/doc/sendmail
a sendmail-8.8.5/doc, a v nekterem to bylo... Je to v te casti, kde se popisuje
jak zxxx.mc dostat sendmail.cf, tam kde je detailni popis vsech FEATURE(XXX),
v casti pro virtusertable. Krome sendmailu budete potrebovat libdb, libgdbm.

Na strane klienta pouzijte fetchpop, flaka se nekde na sunsite... Dokumetace je
pro nej docel citelna (pro tento ucel se nejvice hodi fetchpop -m, ktery stazenou postu
lokalne dorucuje skrze sendmail).

Omlouvam se, ale tu tistenou dokumentaci mam nekde jindem takze odpoved jsem lovil z hlavy....

Ludek Brukner