Q: Zalohovaci media

Petr Novotny novotnyp na troja.fjfi.cvut.cz
Úterý Duben 22 19:05:21 CEST 1997

Dobry den,

nasledujici dotaz sem patri tak nejvys z 50%, takze odpovedi prosim
na moji adresu, bude-li zajem, poslu nazpet do konference summary.

Jake byste doporucili zalohovaci medium, s nasledujicimi kriterii:
1. Cenova dostupnost (i pro chudeho studenta :-))
2. Podpora (i) v Linuxu (ted si asi rikam o flames, ne?)
3. Spolehlivost
4. Rychlost
5. Aby to nebylo uplne zastarale :-)
[Ja jsem si to takhle daval dohromady a vysel mi ZIP, jenze pak jsem
zjistil, ze drive je sice laciny, ale medium je dost drahe... :-( ]

Privitam i zkusenosti s ruznymi typy medii.

Dekuji