Meta-FAQ a 8-bit

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Středa Duben 23 11:52:04 CEST 1997

On 22 Apr 1997, Petr Novotny wrote:

> Predpokladejme, ze list odebiram v podobe DIGEST. Jsem potom schopen
> cist cestinu (at uz 8-bit nebo QP)? Myslim tim, uz jsem videl par
> MIME-aware listservu, ktere byly schopny digest sestavit jako MIME
> multipart, takze kazdy prispevek mohl mit jeden typ MIME kodovani.
> Ale takove rozhodne nejsou vsechny listservy. Co ten brnensky?

Pokud vim, v Brne maji Listproc 6.0c, ktery neumi posilat MIME digesty -
digest je podle nej jenom par mailu danych dohromady.. Takze s cestinou se
neda pocitat, mozna jen kdyby byla 8bitova a ne QP, a vasemu MIME UA by
nevadilo, ze to nema patricne hlavicky..

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz