Off-topic: Sprzezjky (was Re: Stop the flames...)

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Duben 23 12:04:11 CEST 1997

On Wed, 23 Apr 1997, Vladimir Michl wrote:

>   Ja bych, zde spiisze souhlasil s tiim 'sz'. Mysliim zje polstina je
> czestinje daleko blizjsii nezj njemczina a maam takovyy dojem zje v
> polsztinje se to piisze 'sz'. Jinak bych souhlasil.

To, ze je polstina (v nekterych ohledech) cestine blizsi nez nemcina
bych nepovazoval za argument pri vyberu sprezek. Prikalnel bych se spise
k te starocestine, a tam se snad ss vyskytovalo, ne? A lomenym pismem se
u nas prece psavalo.
(Specyjalne, co dela polstina s cizimi slovy se mi vubec nelibi, v tom se
podoba rustine.)

Zdravi
                Bohumil Chalupa
P.S.
   Svoji prvni (positivni) reakci na navrh sprezek jsem rozhodne nemyslel
tak vazne a nenapadlo mne, co se z toho muze vyvinout.