Instalace pres nfs

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Duben 24 13:13:13 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Ondrej Koala Vacha wrote:

> On Thu, 24 Apr 1997, Jaroslav Honsa wrote:
>
> Pristupova prava jsem takto opravil, a zpusobi to, ze to vytuhne
> s hlaskou 'File not found'. :-(((( Uz jsem zkusil vsechno mozne,
> a mam dojem, ze RH4.1 pres nfs nejde naistalovat? Povedlo se to uz nekomu?

Ano, instaloval som tak RH 4.1 na SPARC. NFS server bol na PC s linuxom.
Spociatku som mal problem v tom, ktory adresar vlastne primontovat. Zistil
som to metodou pokusov a omylov, a potom uz nebol ziadny problem. Teda, ak
mam pravdu povedat, trochu ma potrapilo SILO, ale s pomocou J. Jelinka som
to vyriesil.

			jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones