Instalace pres nfs

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Duben 24 13:59:40 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Pristupova prava jsem takto opravil, a zpusobi to, ze to vytuhne
> s hlaskou 'File not found'. :-(((( Uz jsem zkusil vsechno mozne,
> a mam dojem, ze RH4.1 pres nfs nejde naistalovat? Povedlo se to uz nekomu?
>

> S pozdravem
> ---
> Ondrej Koala Vacha
Ja jsem to instaloval pres nfs minuly tyden bez problemu, akorat jsem mel
nejdrive zadrhel s exportem.
Zkusil bych se podivat na nekterou konzoli (2...5), ktery soubor nenasel.
A kdyz tak pridat vsem souborum spustitelnost (+x) - ja, stejne jako pan
Bito nevim, ktery ma byt spustitelny. A jeste neco - mate URCITE stazene
VSECHNY soubory na serveru?

Zdravi Jaroslav Honsa.