Linux a viry

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pátek Duben 25 14:43:24 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Derfinak Jan <derfinak na hron.fei.tuke.sk>:
-> > Nedavno jsem si stahl z internetu (nevim uz kde asi ftp.muni.cz)
-> > virusscan pro linux a zkusil jsem jej.
-> >
-> > Mimochodem jsem si dal vypis hledanych viru  a bylo jich hodne ale
-> > dost mi pripominaly nazny viru pod dosem.

-> Ja mam dojem (asi som to niekde cital, ale nie som si isty), ze ten scan
-> hlada naozaj DOSovske viry. Je to uzitocne vtedy, ak sa z linuxu exportuju
-> disky cez sambu a su tam DOSovske programy.

To je pravda. pod UN*Xami je velmi malo virusov a nemaju na prezitie take
podmienky ako v DOSe. preto viruscan pre linux skanuje particie na DOS
virusy. na Internete su hrozbou pre unixy skor hackeri a zli admini...
--
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar na ccnews.ke.sanet.sk