Linux a viry

Petr Konecny pekon na aisa.fi.muni.cz
Pátek Duben 25 15:04:57 CEST 1997

 DJ: On Thu, 24 Apr 1997, Richard Sputa wrote:
 :: Nedavno jsem si stahl z internetu (nevim uz kde asi ftp.muni.cz)
 :: virusscan pro linux a zkusil jsem jej.
 ::

 DJ: Ja mam dojem (asi som to niekde cital, ale nie som si isty), ze
 DJ: ten scan hlada naozaj DOSovske viry. Je to uzitocne vtedy, ak sa
 DJ: z linuxu exportuju disky cez sambu a su tam DOSovske programy.

Muzu potvrdit, to je presne to co scan pod linuxem dela. Tj. hleda JEN
dosovske viry.

					Petr Konecny

| pekon na fi.muni.cz; homepage: http://www.fi.muni.cz/~pekon/  |
| PGP Key ID: FDD85DBD					     |
| Key sign: 8B 1A D4 39 50 20 A1 DB  AF 03 2A 53 9E 2D 9D 1B |