vysvetleni

Jan Buchal buchal na brailcom.cz
Neděle Duben 27 10:13:16 CEST 1997

Dobry den,

On Sat, 26 Apr 1997, Eugene Svoboda wrote:

> Dobre odpoledne pane Buchale,
> Jsem hrozne rad, ze z nekolika mojich radek vite vse nejen o moji
> znalosti Linuxu, ale i o moji podle mysli ("reakce na odpoved p. Krupky,
> vypliva totiz, ze Vasim zamerem nebylo diskutovat, nybrz pripravit si
> pudu k prezentaci vlastnich, zel zcela nezralych a nevecnych  vyvodu.")

Bylo to skutecne velmi snadne.

> [...]
> nejakym placanim.
> A tak tedy k diskusi:
> doufam ze se dohodneme, ze Linux neni spravna/nejlepsi opdoved na
> vsechny OS problemy.
>
> Z dalky to vypada (a nekolik lidi to potvdrdilo) ze Linux se v Cechach
> velmi casto pouziva proto ze je zdarma a ne proto ze se k tomu co delate
> (ne Vy sam, ale vseobecne) hodi.
> To neni spatne vysvetleni - nikdo se tomu smat nebude. Hodne to
> vysvetluje! Nevim proc jste prave Vy nadskocil(drive se rikalo hod
> kamenem po husach a ta poranena se ozve!)

Bylo by zrejme treba poridit si dukladnou optiku. Vypada to totiz, ze Vase
"oci" uz takovou dalku neunesou.

> Co se tyka mojich "nezralych" (po 25ti letech pracovani s pocitackami s
> OS VMS VM MVS - Unix Xenix Linux Dos Concurent Dos PS2 OS2 a ted i
> Windows!! atd atd) a nevecnych vyvodu - rad se od Vas poucim, kde delam
> chyby!

V mnoha pripadech nerozhoduje pouze to, jak se tomu ci onomu vjenujeme
dlouho.

> Jeste by me zajimala jedna vec, Vas podpis ("Jan Buchal - jednatel Fondu
> slepych, pred. spr. rady BRAILCOM, o.p.s."). Ve vecech takto podepsanych
> to mluvite jako pan Jan BUCHAL (privatni osoba) a nebo za  Fond
> slepych??
>
> Evzen Svoboda
> privatni osoba

Vzdycky mluvim jako pan Jan Buchal

--

Jan Buchal - jednatel Fondu slepych, pred. spr. rady BRAILCOM, o.p.s.
E-mail buchal na brailcom.cz